Jak wysłać paczkę do Holandii?

No Comments Biznes

Holandia to jeden z piękniejszych krajów Unii Europejskiej. Oprócz walorów turystycznych przyciąga także opłacalnymi ofertami pracy. Wielu Polaków skorzystało z tej możliwości, zostawiając swoje rodziny w kraju. Często zostają oni na dłużej, niż zaplanowali, dlatego zaczyna brakować ubrań, przyborów kosmetycznych, bądź innych osobistych przedmiotów. Z pomocą przychodzi możliwość wysłania paczki do Holandii. Jak jednak to zrobić?

1.     Wybór firmy kurierskiej

Na początku należy zastanowić się nad sposobem wysłania paczki. Można zrobić to za pomocą usług pocztowych bądź kurierskich. Warto jednak wybrać ten drugi rodzaj – przesyłka kurierska bowiem jest tańsza i szybsza, a zamówienie kuriera odbywa się bez konieczności wychodzenia z domu. Teraz należy wybrać konkretną firmę zajmującą się dostarczaniem paczek do Holandii. W Internecie jest naprawdę duży wybór, wszystko zależy od oferty, jaką dana firma ma do zaproponowania.

2.     Zapoznanie się z ofertą

Po wybraniu konkretnej firmy kurierskiej należy zapoznać się z ich ofertą i cennikiem. Poszczególne firmy oferują usługi różniące się pod względem ceny, gabarytów paczki i zasad przewozu. Należy zatem wybrać taką opcję, która będzie dla nas najkorzystniejsza. Jeśli wysłana ma być paczka o dużych gabarytach, szukajmy firmy, która proponuje niską cenę. Jeśli zależy nam na szybkości dostawy, wybierzmy firmę specjalizującą się w ekspresowym dostarczaniu paczek. Atrakcyjna cena i dogodne usługi, a więc zachwycająca oferta, decydują o wyborze konkretnej firmy kurierskiej.

paczki do holandii

3.     Uzupełnienie formularza

Kolejnym krokiem jest wypełnienie danych w gotowym formularzu bądź aplikacji znajdującym się na stronie wybranego przewoźnika. Jest to jedna z ważniejszych czynności, jakie należy wykonać przed wysłaniem paczki. Decyduje to bowiem o pomyślności dostawy i zadowoleniu z usług. W formularzu należy wpisać swoje dane osobowe, dane osoby, do której adresujemy paczkę, a także szczegółowe informacje na temat samej przesyłki. Wymagane są zatem treści takie jak waga towaru czy jego wymiary. Istnieje także możliwość wyboru dodatkowych usług takich jak dostawa ekspresowa. Po uzupełnieniu danych usługa zostanie wyceniona.

4.     Międzynarodowy list przewozowy

Po dokonaniu przez system wyceny należy uiścić opłatę. Następnie klient otrzyma międzynarodowy list przewozowy, który jest niezbędny do tego, by paczka dotarła w ręce odbiorcy. Jedną sztukę listu przykleja się bowiem na przesyłkę, drugą otrzymuje nadawca, a trzecia zostaje w firmie kurierskiej. Istotne jest w tym miejscu sprawdzenie, czy wszystkie dane zostały wprowadzone poprawnie – dzięki temu zyskamy pewność, że paczka dotrze do adresata.

5.     Śledzenie statusu realizacji usługi

Ostatnią czynnością, jaką należy wykonać, by paczka do Holandii została wysłana, to po prostu czekanie na kuriera, który zajmie się jej dostarczeniem. Teraz zostaje już tylko śledzenie statusu przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej – wystarczy wpisać numer międzynarodowego listu przewozowego i dowiemy się, czy paczka dotarła już do odbiorcy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze wpisy

Uruchamiasz startup - czy musisz mieć dyplom MBA?

Uruchamiasz startup - czy musisz mieć dyplom MBA?

Startupami nazywamy własne, małe biznesy, które rodzą się z kreatywnych pomysłów i pasji. Większość [...]
Jak budować wizerunek marki w social media?

Jak budować wizerunek marki w social media?

Social media to obecnie jedna z największych potęg internetowych. Dlatego warto wykorzystać je nie t[...]
Najciekawsze aplikacje na Androida

Najciekawsze aplikacje na Androida

  Smartfon z Androidem w Polsce posiada blisko 15 milionów osób. To sporo. Każdy z nich ma d[...]
Powrót do przeszłości - krótka recenzja Huawei P8 Lite

Powrót do przeszłości - krótka recenzja Huawei P8 Lite

        Huawei P8 lite był dla chińskiej marki tym, czym dla LG był [...]
Dlaczego firmy coraz częściej inwestują w bezpieczeństwo?

Dlaczego firmy coraz częściej inwestują w bezpieczeństwo?

Z danych PwC wynika, że w roku 2015 światowe firmy straciły w wyniku ataków hakerskich aż 575 miliar[...]

Najnowsze komentarze