Pytanie Rozwiązane

Czemu nie ma internetu

Ocena: 5/5

Na samym początku upewnij się, że masz włączoną transmisję danych. Sprawdź również, czy w Twoim telefonie nie jest przypadkiem włączony tryb samolotowy (airplane mode), który często blokuje dostęp do Internetu. Upewnij się, że pakiet danych nie został w pełni wykorzystany i posiadasz aktywną transmisję.

Wyświetl całą odpowiedź na pytanie „Czemu nie ma internetu”…

Dlaczego internet nie działa w telefonie

Na samym początku upewnij się, że masz włączoną transmisję danych. Sprawdź również, czy w Twoim telefonie nie jest przypadkiem włączony tryb samolotowy (airplane mode), który często blokuje dostęp do Internetu. Upewnij się, że pakiet danych nie został w pełni wykorzystany i posiadasz aktywną transmisję.

router działa, ale nie ma internetu

Jeżeli brak dostępu do Internetu jest wciąż problemem, to rozwiązaniem może być skonfigurowanie routera od nowa. Jak to zrobić? Podłącz kabel Ethernet do komputera i do żółtego portu w routerze, skonfiguruj urządzenie na podstawie instrukcji lub z pomocą płyty, którą otrzymałeś przy zakupie.

Nie działa internet w telefonie Plus

Na samym początku upewnij się, że masz włączoną transmisję danych. Sprawdź również, czy w Twoim telefonie nie jest przypadkiem włączony tryb samolotowy (airplane mode), który często blokuje dostęp do Internetu. Upewnij się, że pakiet danych nie został w pełni wykorzystany i posiadasz aktywną transmisję.

Nie działa internet w telefonie Orange

Może być konieczne ponowne włączenie telefonu, aby zmiany zadziałały. Jeżeli internet, nadal nie będzie działać, wejdź w: Ustawienia > Sieci telefonii komórkowej > Nazwy punktów dostępu > Orange Internet.

Telefon łączy się z wifi ale nie ma internetu

To, że telefon łączy się z Wi-Fi, ale internet nie działa, może również leżeć po stronie routera. Prostym rozwiązaniem może okazać się wyłączenie takiego urządzenia i po chwili jego ponowne włączenie. Niektóre routery mają również przycisk „reset”.

Transmisja danych nie działa

Na samym początku upewnij się, że masz włączoną transmisję danych. Sprawdź również, czy w Twoim telefonie nie jest przypadkiem włączony tryb samolotowy (airplane mode), który często blokuje dostęp do Internetu. Upewnij się, że pakiet danych nie został w pełni wykorzystany i posiadasz aktywną transmisję.